Vés al contingut principal
Informació sobre les galetes que es fan servir a aquesta pàgina web

Utilitzem galetes en el nostre lloc web per a millorar el rendiment i el contingut d'aquest. Les galetes ens permeten oferir una experiència d'usuari i uns continguts més personalitzats des dels nostres canals de xarxes socials.

Canvis a "Orientació a les persones"

Avatar: Eduard TandemSocial Eduard TandemSocial

Descripció (Català)

  • -

    En el marc del procés participatiu sobre del Codi ètic i de conducta de l’Ajuntament del Prat del Llobregat, obrim aquest espai de participació virtual per recollir aportacions respecte als valors identificats inicialment i la seva definició. La proposta presentada és fruit del treball realitzat per part de persones treballadores municipals, càrrecs electes i empreses públiques en sis sessions participatives que s’han dut a terme durant el mes de juny.

    Podeu consultar el conjunt de valors identificats i la seva definició en aquest document.

    A continuació es recull el valor identificat i la proposta de definició que és objecte de debat en aquesta pàgina:


    Orientació a les persones

    Les servidores i els servidors públics del Prat de Llobregat han de desenvolupar la seva tasca des de la proximitat en el tracte, l’escolta activa, empatia i sensibilitat. S’entén per escolta activa, l’interès i l’atenció per comprendre el què ens estan intentant comunicar. D’aquesta manera, es tenen en compte les necessitats i els drets de les persones ateses, així com la diversitat de les persones, tot oferint un acompanyament i una resposta clara i resolutiva a les seves peticions, esdevenint facilitadores. També, es promou la cura, el respecte i el reconeixement a la seva tasca, experiència i coneixement.

    Aquesta orientació a les persones es manifesta tant a nivell extern, és a dir, de cara a la ciutadania, com a nivell intern, és a dir, de cara a totes les servidores públiques.


  • +

    En el marc del procés participatiu sobre del Codi ètic i de conducta de l’Ajuntament del Prat del Llobregat, obrim aquest espai de participació virtual per recollir aportacions respecte als valors identificats inicialment i la seva definició. La proposta presentada és fruit del treball realitzat per part de persones treballadores municipals, càrrecs electes i empreses públiques en sis sessions participatives que s’han dut a terme durant el mes de juny.

    Podeu consultar el conjunt de valors identificats i la seva definició en aquest document.

    A continuació es recull el valor identificat i la proposta de definició que és objecte de debat en aquesta pàgina:


    Orientació a les persones

    Les servidores i els servidors públics del Prat de Llobregat han de desenvolupar la seva tasca des de la proximitat en el tracte, l’escolta activa, empatia i sensibilitat. S’entén per escolta activa, l’interès i l’atenció per comprendre el què ens estan intentant comunicar. D’aquesta manera, es tenen en compte les necessitats i els drets de les persones ateses, així com la diversitat de les persones, tot oferint un acompanyament i una resposta clara i resolutiva a les seves peticions, esdevenint facilitadores. També, es promou la cura, el respecte i el reconeixement a la seva tasca, experiència i coneixement.

    Aquesta orientació a les persones es manifesta tant a nivell extern, és a dir, de cara a la ciutadania, com a nivell intern, és a dir, de cara a totes les servidores públiques.