Cambios en "Orientación a las personas"
Descripción (Català)
-
-
En el marc del procés participatiu sobre del Codi ètic i de conducta de l’Ajuntament del Prat del Llobregat, obrim aquest espai de participació virtual per recollir aportacions respecte als valors identificats inicialment i la seva definició. La proposta presentada és fruit del treball realitzat per part de persones treballadores municipals, càrrecs electes i empreses públiques en sis sessions participatives que s’han dut a terme durant el mes de juny. En la fase actual es pretén enriquir els valors identificats i el seu redactat amb noves visions per mitjà del debat col·lectiu.
Podeu consultar el conjunt de valors identificats i la seva definició en aquest document. A continuació es recull el valor identificat i la proposta de redactat que és objecte de debat en aquesta pàgina:
Orientació a les persones
Les servidores i els servidors públics del Prat de Llobregat han de desenvolupar la seva tasca des de la proximitat en el tracte, l’escolta activa, empatia i sensibilitat. S’entén per escolta activa, l’interès i l’atenció per comprendre el què ens estan intentant comunicar. D’aquesta manera, es tenen en compte les necessitats i els drets de les persones ateses, així com la diversitat de les persones, tot oferint un acompanyament i una resposta clara i resolutiva a les seves peticions, esdevenint facilitadores. També, es promou la cura, el respecte i el reconeixement a la seva tasca, experiència i coneixement.
Aquesta orientació a les persones es manifesta tant a nivell extern, és a dir, de cara a la ciutadania, com a nivell intern, és a dir, de cara a totes les servidores públiques.
-
+
En el marc del procés participatiu sobre del Codi ètic i de conducta de l’Ajuntament del Prat del Llobregat, obrim aquest espai de participació virtual per recollir aportacions respecte als valors identificats inicialment i la seva definició. La proposta presentada és fruit del treball realitzat per part de persones treballadores municipals, càrrecs electes i empreses públiques en sis sessions participatives que s’han dut a terme durant el mes de juny. En la fase actual es pretén enriquir els valors identificats i el seu redactat amb noves visions per mitjà del debat col·lectiu.
Podeu consultar el conjunt de valors identificats i la seva definició en aquest document.
A continuació es recull el valor identificat i la proposta de redactat que és objecte de debat en aquesta pàgina:
Orientació a les persones
Les servidores i els servidors públics del Prat de Llobregat han de desenvolupar la seva tasca des de la proximitat en el tracte, l’escolta activa, empatia i sensibilitat. S’entén per escolta activa, l’interès i l’atenció per comprendre el què ens estan intentant comunicar. D’aquesta manera, es tenen en compte les necessitats i els drets de les persones ateses, així com la diversitat de les persones, tot oferint un acompanyament i una resposta clara i resolutiva a les seves peticions, esdevenint facilitadores. També, es promou la cura, el respecte i el reconeixement a la seva tasca, experiència i coneixement.
Aquesta orientació a les persones es manifesta tant a nivell extern, és a dir, de cara a la ciutadania, com a nivell intern, és a dir, de cara a totes les servidores públiques.
Compartir