Saltar al contenido principal

Configuración de cookies

Utilizamos cookies para asegurar las funcionalidades básicas del sitio web y para mejorar tu experiencia en línea. Puedes configurar y aceptar el uso de las cookies, y modificar tus opciones de consentimiento en cualquier momento.

Esenciales

Preferencias

Analíticas y estadísticas

Marketing

Cambios en "Coordinación y visión de conjunto"

Avatar: Eduard TandemSocial Eduard TandemSocial

Descripción (Català)

  • -

    Podeu consultar la proposta de valors i conductes completa en aquest document. Per contextualitzar la qüestió, us presentem el valor identificat al qual hauran de fer referència les conductes exemplars que són objecte del debat d'aquesta pàgina:


    Coordinació i visió de conjunt

    Per tal d’oferir una atenció de qualitat, s’ha de desenvolupar la tasca professional des de la coordinació i comunicació fluida entres els diferents serveis i àrees, garantint que totes aquestes disposen una visió de conjunt de l’Ajuntament. D’aquesta manera, es promou la gestió del coneixement i la coordinació d’esforços, experiències i coneixements de les servidores públiques. Per a tot això també es promou la transparència en termes de comunicació efectiva i accés obert a la informació, així com la cooperació horitzontal i la planificació conjunta entre els diferents agents, per vetllar per a uns criteris de funcionament comuns i la cohesió de l’Ajuntament. 


    Algunes conductes proposades per aplicar el valor són aquestes:

    • Generar espais de treball, col·laboració i planificació conjunta entre els diferents serveis, departaments i empreses públiques
    • Generar espais de coneixença entre equips i serveis


  • +

    Podeu consultar el conjunt de valors identificats i la seva definició en aquest document. Per contextualitzar la qüestió, us presentem el valor identificat al qual hauran de fer referència les conductes exemplars que són objecte del debat d'aquesta pàgina:


    Coordinació i visió de conjunt

    Per tal d’oferir una atenció de qualitat, s’ha de desenvolupar la tasca professional des de la coordinació i comunicació fluida entres els diferents serveis i àrees, garantint que totes aquestes disposen una visió de conjunt de l’Ajuntament. D’aquesta manera, es promou la gestió del coneixement i la coordinació d’esforços, experiències i coneixements de les servidores públiques. Per a tot això també es promou la transparència en termes de comunicació efectiva i accés obert a la informació, així com la cooperació horitzontal i la planificació conjunta entre els diferents agents, per vetllar per a uns criteris de funcionament comuns i la cohesió de l’Ajuntament. 


    Algunes conductes proposades per aplicar el valor són aquestes:

    • Generar espais de treball, col·laboració i planificació conjunta entre els diferents serveis, departaments i empreses públiques
    • Generar espais de coneixença entre equips i serveis


Confirmar

Por favor, inicia la sesión

La contraseña es demasiado corta.

Compartir