Canvis a "Coordinació i visió de conjunt"
Descripció (Català)
-
-
En el marc del procés participatiu sobre el Codi ètic i de conducta de l’Ajuntament del Prat de Llobregat, obrim aquest espai de participació virtual per recollir aportacions respecte les conductes paradigmàtiques relacionades amb els valors identificats inicialment. La proposta presentada és fruit del treball realitzat per part de persones treballadores municipals, càrrecs electes i empreses públiques en sis sessions participatives que s’han dut a terme durant el mes de juny.
Podeu consultar la proposta de valors i conductes completa en aquest document. A continuació us presentem algunes conductes paradigmàtiques d'exemple que s'han recollit al llarg de les sessions en referència al valor que ens ocupa:
Coordinació i visió de conjunt
Per tal d’oferir una atenció de qualitat, s’ha de desenvolupar la tasca professional des de la coordinació i comunicació fluida entres els diferents serveis i àrees, garantint que totes aquestes disposen una visió de conjunt de l’Ajuntament. D’aquesta manera, es promou la gestió del coneixement i la coordinació d’esforços, experiències i coneixements de les servidores públiques. Per a tot això també es promou la transparència en termes de comunicació efectiva i accés obert a la informació, així com la cooperació horitzontal i la planificació conjunta entre els diferents agents, per vetllar per a uns criteris de funcionament comuns i la cohesió de l’Ajuntament.
Algunes conductes proposades per aplicar el valor són aquestes:
- Generar espais de treball, col·laboració i planificació conjunta entre els diferents serveis, departaments i empreses públiques
- Generar espais de coneixença entre equips i serveis
-
+
En el marc del procés participatiu sobre el Codi ètic i de conducta de l’Ajuntament del Prat de Llobregat, obrim aquest espai de participació virtual per recollir aportacions respecte a les conductes paradigmàtiques relacionades amb els valors identificats inicialment. La proposta presentada és fruit del treball realitzat per part de persones treballadores municipals, càrrecs electes i empreses públiques en sis sessions participatives que s’han dut a terme durant el mes de juny.
Podeu consultar la proposta de valors i conductes completa en aquest document. A continuació us presentem algunes conductes paradigmàtiques d'exemple que s'han recollit al llarg de les sessions en referència al valor que ens ocupa:
Coordinació i visió de conjunt
Per tal d’oferir una atenció de qualitat, s’ha de desenvolupar la tasca professional des de la coordinació i comunicació fluida entres els diferents serveis i àrees, garantint que totes aquestes disposen una visió de conjunt de l’Ajuntament. D’aquesta manera, es promou la gestió del coneixement i la coordinació d’esforços, experiències i coneixements de les servidores públiques. Per a tot això també es promou la transparència en termes de comunicació efectiva i accés obert a la informació, així com la cooperació horitzontal i la planificació conjunta entre els diferents agents, per vetllar per a uns criteris de funcionament comuns i la cohesió de l’Ajuntament.
Algunes conductes proposades per aplicar el valor són aquestes:
- Generar espais de treball, col·laboració i planificació conjunta entre els diferents serveis, departaments i empreses públiques
- Generar espais de coneixença entre equips i serveis
Compartir