Orientació a les persones
Podeu consultar el conjunt de valors identificats i la seva definició en aquest document. Per contextualitzar la qüestió, us presentem el valor identificat al qual hauran de fer referència les conductes exemplars que són objecte del debat d'aquesta pàgina:
Orientació a les persones
Les servidores i els servidors públics del Prat de Llobregat han de desenvolupar la seva tasca des de la proximitat en el tracte, l’escolta activa, empatia i sensibilitat. S’entén per escolta activa, l’interès i l’atenció per comprendre el què ens estan intentant comunicar. D’aquesta manera, es tenen en compte les necessitats i els drets de les persones ateses, així com la diversitat de les persones, tot oferint un acompanyament i una resposta clara i resolutiva a les seves peticions, esdevenint facilitadores. També, es promou la cura, el respecte i el reconeixement a la seva tasca, experiència i coneixement.
Algunes conductes proposades per aplicar el valor són aquestes:
Assegurar-se que la persona entengui el què se li ha comunicat
Fer un seguiment posterior a les peticions fetes, garantint que s’ha atès i resolt la necessitat de la persona
Compartir