Canvis a "Orientació a les persones"
Descripció (Castellano)
-
-
En el marco del proceso participativo sobre el Código ético y de conducta del Ayuntamiento del Prat de Llobregat, abrimos este espacio de participación virtual para recoger aportaciones respecto a las conductas paradigmáticas relacionadas con los valores identificados inicialmente. La propuesta presentada es fruto del trabajo realizado por parte de personas trabajadoras municipales, cargos electos y empresas públicas en seis sesiones participativas que se han llevado a cabo durante el mes de junio.
Podéis consultar el conjunto de valores identificados y su definición en este documento. Para contextualizar la cuestión, os presentamos el valor identificado al cual tendrán que hacer referencia las conductas ejemplares que son objeto del debate de esta página:
Orientación a las personas
Las servidoras y los servidores públicos del Prat de Llobregat tienen que desarrollar su tarea desde la proximidad en el trato, la escucha activa, empatía y sensibilidad. Se entiende por escucha activa, el interés y la atención para comprender el qué nos están intentando comunicar. De este modo, se tienen en cuenta las necesidades y los derechos de las personas atendidas, así como la diversidad de las personas, ofreciendo un acompañamiento y una respuesta clara y resolutiva a sus peticiones, llegando a ser facilitadoras. También, se promueve el cuidado, el respeto y el reconocimiento a su tarea, experiencia y conocimiento.
Algunas conductas propuestas para aplicar el valor son estas:
- Asegurarse que la persona entienda lo qué se le ha comunicado
- Hacer un seguimiento posterior a las peticiones hechas, garantizando que se ha atendido y resuelto la necesidad de la persona
-
+
Podéis consultar el conjunto de valores identificados y su definición en este documento. Para contextualizar la cuestión, os presentamos el valor identificado al cual tendrán que hacer referencia las conductas ejemplares que son objeto del debate de esta página:
Orientación a las personas
Las servidoras y los servidores públicos del Prat de Llobregat tienen que desarrollar su tarea desde la proximidad en el trato, la escucha activa, empatía y sensibilidad. Se entiende por escucha activa, el interés y la atención para comprender el qué nos están intentando comunicar. De este modo, se tienen en cuenta las necesidades y los derechos de las personas atendidas, así como la diversidad de las personas, ofreciendo un acompañamiento y una respuesta clara y resolutiva a sus peticiones, llegando a ser facilitadoras. También, se promueve el cuidado, el respeto y el reconocimiento a su tarea, experiencia y conocimiento.
Algunas conductas propuestas para aplicar el valor son estas:
- Asegurarse que la persona entienda lo qué se le ha comunicado
- Hacer un seguimiento posterior a las peticiones hechas, garantizando que se ha atendido y resuelto la necesidad de la persona
Descripció (Català)
-
-
En el marc del procés participatiu sobre el Codi ètic i de conducta de l’Ajuntament del Prat de Llobregat, obrim aquest espai de participació virtual per recollir aportacions respecte a les conductes paradigmàtiques relacionades amb els valors identificats inicialment. La proposta presentada és fruit del treball realitzat per part de persones treballadores municipals, càrrecs electes i empreses públiques en sis sessions participatives que s’han dut a terme durant el mes de juny.
Podeu consultar el conjunt de valors identificats i la seva definició en aquest document. Per contextualitzar la qüestió, us presentem el valor identificat al qual hauran de fer referència les conductes exemplars que són objecte del debat d'aquesta pàgina:
Orientació a les persones
Les servidores i els servidors públics del Prat de Llobregat han de desenvolupar la seva tasca des de la proximitat en el tracte, l’escolta activa, empatia i sensibilitat. S’entén per escolta activa, l’interès i l’atenció per comprendre el què ens estan intentant comunicar. D’aquesta manera, es tenen en compte les necessitats i els drets de les persones ateses, així com la diversitat de les persones, tot oferint un acompanyament i una resposta clara i resolutiva a les seves peticions, esdevenint facilitadores. També, es promou la cura, el respecte i el reconeixement a la seva tasca, experiència i coneixement.
Algunes conductes proposades per aplicar el valor són aquestes:
- Assegurar-se que la persona entengui el què se li ha comunicat
- Fer un seguiment posterior a les peticions fetes, garantint que s’ha atès i resolt la necessitat de la persona
-
+
Podeu consultar el conjunt de valors identificats i la seva definició en aquest document. Per contextualitzar la qüestió, us presentem el valor identificat al qual hauran de fer referència les conductes exemplars que són objecte del debat d'aquesta pàgina:
Orientació a les persones
Les servidores i els servidors públics del Prat de Llobregat han de desenvolupar la seva tasca des de la proximitat en el tracte, l’escolta activa, empatia i sensibilitat. S’entén per escolta activa, l’interès i l’atenció per comprendre el què ens estan intentant comunicar. D’aquesta manera, es tenen en compte les necessitats i els drets de les persones ateses, així com la diversitat de les persones, tot oferint un acompanyament i una resposta clara i resolutiva a les seves peticions, esdevenint facilitadores. També, es promou la cura, el respecte i el reconeixement a la seva tasca, experiència i coneixement.
Algunes conductes proposades per aplicar el valor són aquestes:
- Assegurar-se que la persona entengui el què se li ha comunicat
- Fer un seguiment posterior a les peticions fetes, garantint que s’ha atès i resolt la necessitat de la persona
Compartir