Canvis a "Coordinació i visió de conjunt"
Descripció (Català)
-
-
En el marc del procés participatiu sobre del Codi ètic i de conducta de l’Ajuntament del Prat del Llobregat, obrim aquest espai de participació virtual per recollir aportacions respecte als valors identificats inicialment i la seva definició. La proposta presentada és fruit del treball realitzat per part de persones treballadores municipals, càrrecs electes i empreses públiques en sis sessions participatives que s’han dut a terme durant el mes de juny.
Podeu consultar el conjunt de valors identificats i la seva definició en aquest document. A continuació es recull el valor identificat i la proposta de definició que és objecte de debat en aquesta pàgina:
Coordinació i visió de conjunt
Per tal d’oferir una atenció de qualitat, s’ha de desenvolupar la tasca professional des de la coordinació i comunicació fluida entres els diferents serveis i àrees, garantint que totes aquestes disposen una visió de conjunt de l’Ajuntament. D’aquesta manera, es promou la gestió del coneixement i la coordinació d’esforços, experiències i coneixements de les servidores públiques. Per a tot això també es promou la transparència en termes de comunicació efectiva i accés obert a la informació, així com la cooperació horitzontal i la planificació conjunta entre els diferents agents, per vetllar per a uns criteris de funcionament comuns i la cohesió de l’Ajuntament.
-
+
En el marc del procés participatiu sobre del Codi ètic i de conducta de l’Ajuntament del Prat del Llobregat, obrim aquest espai de participació virtual per recollir aportacions respecte als valors identificats inicialment i la seva definició. La proposta presentada és fruit del treball realitzat per part de persones treballadores municipals, càrrecs electes i empreses públiques en sis sessions participatives que s’han dut a terme durant el mes de juny.
Podeu consultar el conjunt de valors identificats i la seva definició en aquest document. A continuació es recull el valor identificat i la proposta de definició que és objecte de debat en aquesta pàgina:
Coordinació i visió de conjunt
Per tal d’oferir una atenció de qualitat, s’ha de desenvolupar la tasca professional des de la coordinació i comunicació fluida entres els diferents serveis i àrees, garantint que totes aquestes disposen una visió de conjunt de l’Ajuntament. D’aquesta manera, es promou la gestió del coneixement i la coordinació d’esforços, experiències i coneixements de les servidores públiques. Per a tot això també es promou la transparència en termes de comunicació efectiva i accés obert a la informació, així com la cooperació horitzontal i la planificació conjunta entre els diferents agents, per vetllar per a uns criteris de funcionament comuns i la cohesió de l’Ajuntament.
Compartir