Codi Ètic i de Conducta
#CodiEtic Procés participatiu
Orientació a les persones
Podeu consultar el conjunt de valors identificats i la seva definició en aquest document. A continuació es recull el valor identificat i la proposta de definició que és objecte de debat en aquesta pàgina:
Orientació a les persones
Les servidores i els servidors públics del Prat de Llobregat han de desenvolupar la seva tasca des de la proximitat en el tracte, l’escolta activa, empatia i sensibilitat. S’entén per escolta activa, l’interès i l’atenció per comprendre el què ens estan intentant comunicar. D’aquesta manera, es tenen en compte les necessitats i els drets de les persones ateses, així com la diversitat de les persones, tot oferint un acompanyament i una resposta clara i resolutiva a les seves peticions, esdevenint facilitadores. També, es promou la cura, el respecte i el reconeixement a la seva tasca, experiència i coneixement.
Aquesta orientació a les persones es manifesta tant a nivell extern, és a dir, de cara a la ciutadania, com a nivell intern, és a dir, de cara a totes les servidores públiques.
Us animem a aportar idees, matisos i suggeriments al redactat dels valors, pensant en el que ens orienta actualment i el que desitgem que ens orienti en el futur.
Si coincidiu amb la opinió d’algun dels comentaris emesos, podeu fer clic al botó de m’agrada o, en cas contrari, al de no m’agrada. També podeu interaccionar amb la resta de participants fent rèpliques als comentaris. Moltes gràcies per la vostra participació!
Reportar contingut inapropiat
Aquest contingut no és apropiat?
Tancar el debat
Quin és el resum o conclusions d'aquest debat?
Detalls del comentari
Estàs veient un sol comentari
Mostra tots els comentaris
A favor de destacar la importància de l'atenció a les persones més vulnerables
Carregant els comentaris ...