Cambios en "Orientación a les personas"
Descripción (Català)
-
-
En el marc del procés participatiu sobre del Codi ètic i de conducta de l’Ajuntament del Prat del Llobregat, obrim aquest espai de participació virtual per recollir aportacions respecte les conductes paradigmàtiques relacionades amb els valors identificats inicialment. La proposta presentada és fruit del treball realitzat per part de persones treballadores municipals, càrrecs electes i empreses públiques en sis sessions participatives que s’han dut a terme durant el mes de juny.
Podeu consultar el conjunt de valors identificats i la seva definició en aquest document.
A continuació es presenta el valor identificat i les conductes exemplars relacionades que són objecte de debat en aquesta pàgina:
Orientació a les persones
Les servidores i els servidors públics del Prat de Llobregat han de desenvolupar la seva tasca des de la proximitat en el tracte, l’escolta activa, empatia i sensibilitat. S’entén per escolta activa, l’interès i l’atenció per comprendre el què ens estan intentant comunicar. D’aquesta manera, es tenen en compte les necessitats i els drets de les persones ateses, així com la diversitat de les persones, tot oferint un acompanyament i una resposta clara i resolutiva a les seves peticions, esdevenint facilitadores. També, es promou la cura, el respecte i el reconeixement a la seva tasca, experiència i coneixement.
A continuació es recullen dos exemples de conductes exemplars que es poden aplicar al valor:
- Assegurar-se que la persona entengui el què se li ha comunicat
- Fer un seguiment posterior a les peticions fetes, garantint que s’ha atès i resolt la necessitat de la persona
-
+
En el marc del procés participatiu sobre del Codi ètic i de conducta de l’Ajuntament del Prat del Llobregat, obrim aquest espai de participació virtual per recollir aportacions respecte les conductes paradigmàtiques relacionades amb els valors identificats inicialment. La proposta presentada és fruit del treball realitzat per part de persones treballadores municipals, càrrecs electes i empreses públiques en sis sessions participatives que s’han dut a terme durant el mes de juny.
Podeu consultar el conjunt de valors identificats i la seva definició en aquest document. Per contextualitzar el debat, us presentem el valor identificat al qual hauran de fer referència les conductes exemplars que són objecte del debat:
Orientació a les persones
Les servidores i els servidors públics del Prat de Llobregat han de desenvolupar la seva tasca des de la proximitat en el tracte, l’escolta activa, empatia i sensibilitat. S’entén per escolta activa, l’interès i l’atenció per comprendre el què ens estan intentant comunicar. D’aquesta manera, es tenen en compte les necessitats i els drets de les persones ateses, així com la diversitat de les persones, tot oferint un acompanyament i una resposta clara i resolutiva a les seves peticions, esdevenint facilitadores. També, es promou la cura, el respecte i el reconeixement a la seva tasca, experiència i coneixement.
També disposeu de dues conductes exemplars que es poden aplicar al valor:
- Assegurar-se que la persona entengui el què se li ha comunicat
- Fer un seguiment posterior a les peticions fetes, garantint que s’ha atès i resolt la necessitat de la persona
Compartir