Es un òrgan de consulta i assessorament en matèria de serveis socials que busca donar resposta a les necessitats reals del municipi i incidir en les politiques públiques de serveis socials.
La missió del Consell Municipal dels Serveis Socials és recollir les propostes de la ciutadania pel que fa a la planificació, la gestió i l'avaluació dels serveis socials al municipi.
S'organitza en sessions plenàries, que se celebren tres vegades l’any, i en comissions de treball.
- Presidència (alcalde/essa o regidor/a delegada).
- Vocals
1 representant de cada partit polític amb representació municipal.
1 representant del departament de Benestar Social i Família de la Generalitat de Catalunya.
1 representant de l’àrea de Benestar Social de la Diputació de Barcelona.
1 representants de cadascuna de les entitats empresarials de la ciutat.
1 representant de CCOO.
1 representant d’UGT.
1 representant, membre d'entitat, dels consells sectorials: Nova ciutadania, Dones, Gent gran, Persones amb discapacitat i Educació.
1 representat de l’àmbit de les associacions de veïns.
1 representant de cadascuna de les entitats dels àmbits de serveis socials que formi part de la Taula d’Entitats per la Inclusió Social.
1 tècnic/a municipal dels àmbits següents: Ocupació, Habitatge, Salut, Serveis socials i Seguretat ciutadana.
1 representant de cada consell: Nova ciutadania, Dones, Gent gran, Persones amb discapacitat i Educació.
Compartir