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Esta propuesta ha sido rechazada porque:

En este espacio ya está prevista la construcción de un equipamiento municipal. Mantener el volumen de plazas actual (800 en superficie) pero subterráneas tendría un coste inasumible. Para hacerse una idea, el último parking construido por Prat Espai (Av. Montserrat) tiene un coste aproximado de 15 millones de euros, que se amortizan con el alquiler de las plazas. Construir un parking subterráneo gratuito de 800 plazas supondría un coste enorme para el presupuesto municipal (más de 15 millones de euros para un presupuesto total de aproximadamente 98 millones el año 2020). 

Urbanització parking Cal Gana

Avatar: David David Rechazada

Actualment aquesta gran extensió de terreny, compresa entre els carrers; Tarragona, Matarò, carretera de la Marina i carretera de la Bunyola, dona un bon servei a decenes de vehicles que habitualment l'utilitzen com a aparcament gratuït.
La idea seria mantenir aquestes plaçes gratuites, però subterrànies, amb la possibilitat de compra o lloguer per part de particulars, d'una petita part del total de plaçes.
L'exterior es podria urbanitzar amb jardins, combinat amb algun edifici que doni servei al poble
#AraMesQueMaiElPrat #ElPratParticipa

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