Enquesta de l’estratègia alimentària del Prat
En el marc de l’estratègia alimentària del Prat de Llobregat es vol recollir la opinió i grau de coneixement d’alguns projectes que tenen els habitants del Prat. Després d’una fase inicial on s’ha fet una sessió presencial i tres punts de recollida d’informació en esdeveniments del Prat, es vol fer aquesta enquesta en format online per arribar a un públic el més gran possible i tenir una bona mostra de la ciutadania del Prat.
Aquesta enquesta te tres objectius:
Conèixer el grau de coneixement que té la població sobre alguns conceptes claus de l’estratègia alimentària
Conèixer el grau de coneixement i interès a participar en els projectes que es duen a terme té la població del Prat
Saber com valora la ciutadania els eixos principals de l'estratègia alimentària
La duració aproximada de l’enquesta és d’uns 15 minuts i es divideix en tres blocs temàtics que es detallen a continuació:
Bloc 1: Coneixement i interès en els projectes del Prat
En aquest primer bloc es pregunta als participants pel grau de coneixement que tenen de diferents projectes d’alimentació que es duen a terme al Prat, tot seguit es pregunta pel seu interès en participar en aquests projectes. Finalment es pregunta pel coneixement específic sobre projectes d’inserció i sobre marques i segells
Bloc 2: Valoració de la ciutadania dels diferents eixos de l’estratègia
En aquest segon bloc, més extens que els altres, es pregunta als participants per aspectes variats de l’estratègia del Prat, per saber quina és la opinió que tenen els participants sobre algunes de les mesures. Aquest bloc inclou 20 preguntes.
Bloc 3: Coneixement de conceptes clau
En aquest darrer bloc, i més curt, es pregunta pel coneixement que té la població sobre alguns conceptes rellevants a l’hora de desenvolupar l'estratègia alimentària. Creiem que és important saber si la ciutadania està familiaritzada amb aquests conceptes a l’hora de preveure el seu gran de competència en el tema i la necessitat d’explicar els conceptes.
Compartir