Establir un model d'Ajuntament proper, transparent, comunicatiu i que en té cura dels seus treballadors i treballadores

Avatar: Proposta oficial Proposta oficial

Millorar el model de governança interna de l'Ajuntament a partir de generar espais i canals que permetin millorar la comunicació interdepartamental de forma que faciliti la informació compartida i permeti un treball més eficient, eficaç i efectiu i un millor tracte i informació a la ciutadania. Defensar un Ajuntament obert i transparent, on la ciutadania pugui participar de diferents espais de diàleg. Potenciar la cura interna dels treballadors i treballadores municipals.

Les següents propostes formen part d’aquesta estratègia: