Construye las Agendas 2030 y Urbana de la ciudad
#ElPrat2030 Proceso participativo para elaborar la Agenda 2030 y Urbana del Prat de Llobregat
Millorar la comunicació interna entre àrees de l'Ajuntament del Prat
Fer una reunió general a cada inici de mandat on els i les caps de servei expliquin els objectius i plans a implementar durant el mandat.
Compartir el que s'està treballant a cada àrea de servei a través de circulars internes.
Fer actes obertes per millorar la difusió interna i tenir una transparència de les novetats i decisions.
Recuperar el cafè virtual, ja que era un projecte amb molt valor on s'explicaven els projectes, il·lusions, fracassos i l’organigrama.
Dotar eines que permetin d'una manera molt dinàmica la publicació de continguts per parts dels departaments (projectes, il·lusions, serveis, etc.).
Dotar espais de trobada dinàmics que ajudin a millor la coherència i coneixement intern, així com el sentiment de pertinença, per exemple a través de reunions entre departaments 2 a 2 bimensuals.
Esta propuesta ha sido aceptada porque:
Aquesta proposta ha estat incorporada a l'estratègia: "Establir un model d'Ajuntament proper, transparent, comunicatiu i que en té cura dels seus treballadors i treballadores".
Encuentros relacionados:
Agendes Urbana i 2030: Transversalidad equipo técnico Ayuntamiento
Reportar contenido inapropiado
Este contenido no es apropiado?
0 comentarios
Cargando los comentarios ...