Vés al contingut principal

Configuració de les galetes

Fem servir galetes per assegurar les funcionalitats bàsiques del lloc web i per a millorar la teva experiència en línia. Pots configurar i acceptar l'ús de galetes, i modificar les teves opcions de consentiment en qualsevol moment.

Essencials

Preferències

Analítiques i estadístiques

Màrqueting

Canvis a "Millorar la comunicació interna entre àrees de l'Ajuntament del Prat"

Avatar: Equal Saree Equal Saree

Àmbit

  • +Municipal

Títol

  • +{"ca"=>"Millorar la comunicació interna entre àrees de l'Ajuntament del Prat", "es"=>"Millorar la comunicació interna entre àrees de l'Ajuntament del Prat"}

Cos

  • +["<p>Fer una reunió general a cada inici de mandat on els i les caps de servei expliquin els objectius i plans a implementar durant el mandat.</p><p>Compartir el que s'està treballant a cada àrea de servei a través de circulars internes.</p><p>Fer actes obertes per millorar la difusió interna i tenir una transparència de les novetats i decisions.</p><p>Recuperar el cafè virtual, ja que era un projecte amb molt valor on s'explicaven els projectes, il·lusions, fracassos i l’organigrama.</p><p>Dotar eines que permetin d'una manera molt dinàmica la publicació de continguts per parts dels departaments (projectes, il·lusions, serveis, etc.).</p><p>Dotar espais de trobada dinàmics que ajudin a millor la coherència i coneixement intern, així com el sentiment de pertinença, per exemple a través de reunions entre departaments 2 a 2 bimensuals.</p>", "<p>Fer una reunió general a cada inici de mandat on els i les caps de servei expliquin els objectius i plans a implementar durant el mandat.</p><p>Compartir el que s'està treballant a cada àrea de servei a través de circulars internes.</p><p>Fer actes obertes per millorar la difusió interna i tenir una transparència de les novetats i decisions.</p><p>Recuperar el cafè virtual, ja que era un projecte amb molt valor on s'explicaven els projectes, il·lusions, fracassos i l’organigrama.</p><p>Dotar eines que permetin d'una manera molt dinàmica la publicació de continguts per parts dels departaments (projectes, il·lusions, serveis, etc.).</p><p>Dotar espais de trobada dinàmics que ajudin a millor la coherència i coneixement intern, així com el sentiment de pertinença, per exemple a través de reunions entre departaments 2 a 2 bimensuals.</p>"]

Confirmar

Si us plau, inicia la sessió

La contrasenya és massa curta.

Compartir