Cambios en "Millorar l'atenció ciutadana i l'estratègia de comunicació digital"
Título (Castellano)
- +Millorar l'atenció ciutadana i l'estratègia de comunicació digital
Cuerpo (Català)
-<p>Repensar i millorar la relació entre l'Ajuntament i la ciutadania. </p><p>Pensar en l'estratègia digital i de comunicació global de tot l'Ajuntament.</p><p>Personalitzar la comunicació utilitzant les dades recollides.</p><p>Publicar reports de totes les dades, donar feedback de les dades que es recullen.</p><p>Respondre sempre a totes les peticions (sigui favorable o no).</p><p>Garantir que la digitalització dels serveis no deixi ningú enrere.</p>- +<p>Repensar i millorar la relació entre l'Ajuntament i la ciutadania.</p><p>Pensar en l'estratègia digital i de comunicació global de tot l'Ajuntament.</p><p>Personalitzar la comunicació utilitzant les dades recollides.</p><p>Publicar reports de totes les dades, donar feedback de les dades que es recullen.</p><p>Respondre sempre a totes les peticions (sigui favorable o no).</p><p>Garantir que la digitalització dels serveis no deixi ningú enrere.</p>
Cuerpo (Castellano)
-<p>Repensar i millorar la relació entre l'Ajuntament i la ciutadania. </p><p>Pensar en l'estratègia digital i de comunicació global de tot l'Ajuntament.</p><p>Personalitzar la comunicació utilitzant les dades recollides.</p><p>Publicar reports de totes les dades, donar feedback de les dades que es recullen.</p><p>Respondre sempre a totes les peticions (sigui favorable o no).</p><p>Garantir que la digitalització dels serveis no deixi ningú enrere.</p>- +<p>Repensar i millorar la relació entre l'Ajuntament i la ciutadania.</p><p>Pensar en l'estratègia digital i de comunicació global de tot l'Ajuntament.</p><p>Personalitzar la comunicació utilitzant les dades recollides.</p><p>Publicar reports de totes les dades, donar feedback de les dades que es recullen.</p><p>Respondre sempre a totes les peticions (sigui favorable o no).</p><p>Garantir que la digitalització dels serveis no deixi ningú enrere.</p>
Compartir