Aquesta proposta ha estat acceptada perquè:
Visibilitzar els serveis de programa de Feminisme i LGTBI i millorar la connexió amb les entitats
Tot i que es coneix el SIAD, es considera que el treball que es fa des del programa de Feminisme i LGTBI és poc coneguda i poc connectada amb les entitats afins, com és Orgull Potablava. Es troba a faltar espais de cocreació de polítiques públiques. Una bona referència a tenir en compte és l'Ajuntament de Terrassa, referent en polítiques lgtbig+.
-
30/10/2023 13:23
Es va debatre a aquesta trobada: Marxa exploratòria, oberta a la ciutadania (dones i col·lectiu lgbti+)
-
17/11/2023 10:52
Es va crear aquesta proposta
Compartir