Construeix les Agendes 2030 i Urbana de la ciutat
#ElPrat2030 Procés participatiu per elaborar l'Agenda 2030 i Urbana del Prat de Llobregat
Augmentar i millorar la xarxa de carrils bici perquè siguin segurs tant per a vianants com per a ciclistes
Es valora positivament els carrils bicis segregats perquè queden protegits dels cotxes i donen seguretat a les persones ciclistes. En canvi, els carrils bici que ocupen part de les voreres són espais de conflicte perquè redueixen l'espai dels vianants, a més a més hi ha trams que queden molt més reduïts per les terrasses. En els casos de carrers sense carril bici, les persones ciclistes prefereixen anar per la vorera -tot i la incomoditat que generen- que conviure amb els cotxes, per la inseguretat que perceben.
Aquesta proposta ha estat acceptada perquè:
Aquesta proposta ha estat incorporada a l'estratègia: "Continuar fomentant la mobilitat activa, millorar el servei i la xarxa de transport públic i garantir la convivència de diferents tipus de mobilitats". La xarxa bàsica de carrils bici estan segregats, però a la xarxa secundària han de poder conviure fora d'algun cas excepcional.
Trobades relacionades:
Marxa exploratòria, oberta a la ciutadania (dones i col·lectiu lgbti+)
Reportar contingut inapropiat
Aquest contingut no és apropiat?
0 comentaris
Carregant els comentaris ...