Cambios en "Millorar infrastructura ciclista: carrils bicis amples a carrera perifèrics i bici-carrers ben senyalats"
Título (Castellano)
- +Millorar infrastructura ciclista: carrils bicis amples a carrera perifèrics i bici-carrers ben senyalats
Cuerpo (Castellano)
- +Millorar i ampliar la infrastructura ciclista a la ciutat. La xarxa de bici-carrers hauria de sortir senyalada a la app d'ambici per poder triar la millor ruta. La velocitat màxima dels cotxes hauria de ser de màxim 30km/h a tot el municipi (fins i tot menys en alguns carrers prop d'escoles, etc) per garantir la seguretat dels ciclistes. En carrers amples i perifèrics, on la velocitat dels cotxes és superior, dissenyar carrils bici suficientment amples -al menys per a dues bicis en paral·lel o cargobici- i connectats. Descartar si és possible carrils bicis a voreres per evitar conflictes amb vianants i tenir una ruta més adient a la bici (a l'avinguda Onze de Setembre el recorregut ciclista va donant tombs; el nou carril bici a la Ronda Sud és massa estret...).
- +gid://decidim-diba/Decidim::Hashtag/515/_AgendaUrbanaElPrat gid://decidim-diba/Decidim::Hashtag/516/_ElPrat2030 gid://decidim-diba/Decidim::Hashtag/518/_NovaPropostaAgendaUrbana
Compartir