Vés al contingut principal

Configuració de les galetes

Fem servir galetes per assegurar les funcionalitats bàsiques del lloc web i per a millorar la teva experiència en línia. Pots configurar i acceptar l'ús de galetes, i modificar les teves opcions de consentiment en qualsevol moment.

Essencials

Preferències

Analítiques i estadístiques

Màrqueting

Aquesta proposta ha estat acceptada perquè:

Aquesta proposta ha estat incorporada a l'estratègia: "Continuar fomentant la mobilitat activa, millorar el servei i la xarxa de transport públic i garantir la convivència de diferents tipus de mobilitats". Ja existeix un buscador de rutes menys contaminades AMB, es mirarà com vincular-la amb l'AMB. Els carrils bici en vorera a ciutat estan descartats, però als Polígons d'Activitat Econòmica (PAE) no es poden descartar. Els carrils bici es fan adaptant els espais existents, donat que no es van planificar pensant en carrils bici.

Millorar infrastructura ciclista: carrils bicis amples a carrera perifèrics i bici-carrers ben senyalats

Avatar: Ana Ana Acceptada

Millorar i ampliar la infrastructura ciclista a la ciutat. La xarxa de bici-carrers hauria de sortir senyalada a la app d'ambici per poder triar la millor ruta. La velocitat màxima dels cotxes hauria de ser de màxim 30km/h a tot el municipi (fins i tot menys en alguns carrers prop d'escoles, etc) per garantir la seguretat dels ciclistes. En carrers amples i perifèrics, on la velocitat dels cotxes és superior, dissenyar carrils bici suficientment amples -al menys per a dues bicis en paral·lel o cargobici- i connectats. Descartar si és possible carrils bicis a voreres per evitar conflictes amb vianants i tenir una ruta més adient a la bici (a l'avinguda Onze de Setembre el recorregut ciclista va donant tombs; el nou carril bici a la Ronda Sud és massa estret...).
#AgendaUrbanaElPrat #ElPrat2030 #NovaPropostaAgendaUrbana

Confirmar

Si us plau, inicia la sessió

La contrasenya és massa curta.

Compartir